الموضة هي لغة تواصل عالمية تساعد كل واحدة منا في التعبير عن ذاتها. بينما تقدم العديد من العلامات التجارية العالمية ملابس لا تعبير عن ذاتنا الحقيقية، نعتقد في خود أن كل إمرأة فريدة وتستحق أن ترتدي الملابس التي تعبر عن شخصيتها.

نسعى في خود إلى تمكين المصممين المتمييزين لتحقيق شغفهم من خلال دعمهم في مراحل عدة: كانتاج التصاميم٬ والتصوير٬ وضبط الجودة٬ والتسويق٬ والبيع. إذا كنت تشاركينا نفس القيم التي نحرص عليها في خود٬ وهي الأناقة والراحة والسعادة٬ لا تترددي بالتواصل معنا للاستفادة من حزمة الخدمات التي نقدمها للمصممين؛ فخود منصة لنا جميعا!

إذا كنت أما عاملة تحضر للقاء مع زملائها في العمل، أو كنت طالبة جامعية تخططين للقاء صديقاتك في عطلة نهاية الأسبوع، أو كنت زوجة تحتفل بذكرى زواجها مع شريك حياتها في لقاء رومنسي، فإنك تستحقين التألق بمظهر يشعرك بالثقة والسعادة وهذه ببساطة رسالتنا في خود!

For us, Fashion is an international language that helps us express how we feel and look from inside! While many clothing brands does not help you introduce your true self, we think that each and every woman is unique and deserves to have her own style.

At Khood, we want to enable outstanding designers to grow their passion by: supporting them at different levels; from production, photoshoot, quality assurance, marketing and monetization. If you think you are an outstanding designer who shares the same values of Khood; elegance, comfort and happiness, kindly reach out to us to inquire about our services to designers, because Khood is designed to be the platform for all!

Whether you are working Mom planning for a night out with fellows or a high school student hanging out with friends or a devoted wife celebrating her anniversary with her handsome man, you deserve to feel confident and happy inside out and this is simply our mission at Khood 😊